Батьківський всеобуч | Вхід | Реєстрація                                                   П`ятниця, 19.04.2024, 10:59 Гость
Головна Реєстрація Вхід Батьківський всеобуч »
Меню сайту

Категорії розділу
НОВИНИ НА САЙТІ [0]
ВІТАННЯ [1]
НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА [1]

МІНІ-ЧАТ

Кнопка сайту
КРИНИЧКА


Шановні колеги! Пропоную обмінятися кнопками сайтів

Нагороди на сайті
Для того, щоб отримати Сертифікат чи Диплом, який підтвердить публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ»

САЙТ ВІДВІДАЛИ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
СЬОГОДНІ НА САЙТІ:
Нас відвідали:

счетчик посещений

Як швидко навчити дитину читати складами?
        Дошкільник, що  читає, явище цілком поширене. Це пов’язано з тим, що багато шкіл підвищують планку вимог при прийнятті дитини в перший клас, і щоб їм відповідати, багатьом батькам доводиться неабияк потрудитися. Щоб не було причиною, по якій ви вирішили, що вашому малюкові пора навчитися читати, – нижче ви знайдете декілька корисних рад, наслідуючи які, ви, з вашим малюком, набагато легше пройдете цей непростий шлях. 
  1. Отже, найпоширеніша проблема в навчанні читанню, – дитина знає назви букв, і називає в слові саме їх (а не відповідні звуки). Через це він не сполучає приголосні з голосними. В результаті замість бажаного МА-МА, маємо ЕМ-А-ЕМ-А. Що найнебезпечніше в цій ситуації, при безлічі виправлень і пояснень "як потрібно читати це слово”, малюк може взагалі втратити інтерес до читання і відмовитися від спроб пробувати ще.
    Як не допустити цього і виправити ситуацію? Спершу, пропонуємо дитині пограти! Для гри необхідно заздалегідь запастися картками з написаними складами, а ще лучше- кубиками. Якщо придбати готовий комплект таких кубиків немає можливості, купіть будь-які кубики і обклейте їх відповідними складами (складами). Ви витратите два вечори на їх виготовлення, але це заощадить ваші сили і час надалі. Почніть із складів з буквою А (ПА, БА, МА, НА..). Запропонуєте дитині викласти з них паровозик (якщо у вас кубики, можна і вежу).Маленькою іграшкою стрибайте на кожен склад і вимовляєте його, голосну тягніть. Потім поступово включайте в гру дитину (нехай він повторює, шукає потрібний склад і так далі). Далі додайте склади з іншою голосною (ПО, БО, МО, АЛЕ). Почніть з одного, покладаного серед вже знайомих, тепер ми читаємо ПА, БА, МА, ПО, НА (дитина знаходить, що тут зайве). Далі, додайте усю групу складів з буквою "О” і допоможіть дитині розсортувати їх. Потім нехай дитина учить іграшку читати їх, дає вам завдання з цими кубиками і тому подібне. Обов’язково дякуєте від імені іграшки малюкові і захоплюйтеся тим, що він вже САМ читає! За подібною схемою продовжуйте працювати з картками або кубиками, ускладнюючи завдання. З часом переходіть до простих слів, і обов’язково давайте дитині самій їх викладати і читати.
  2. Чи важливо навчити дитину розрізняти голосні і приголосні звуки? Так, щоб потім легше було сполучати звуки разом, а в майбутньому робити звуковий аналіз слова. Є дуже простий спосіб, який подобається малюкам, : голосний звук вимовляєте дуже протяжно і рукою робіть жест, ніби щось розтягуєте. При вимовленні приголосного звуку, говорите його коротко, уривчасто, закріплюючи його жестом, неначе ви щось відрізуєте. Незабаром дитина сама стане пробувати, тягнеться звук або немає і супроводжуватиме це допоміжними жестами. Для зорового закріплення класифікації звуків, прагніть усі голосні означати червоним кольором, а приголосні – синім.
 3. Тепер, як допомогти дитині "розчитатися”, – почати читати складами, розуміючи значення слова? Звичайно ж, в захоплюючих іграх. Дошки для крейди і маркерів, досточки з магнітним піском і просто листи паперу, ось незамінні помічники в цій справі. Помічено, що малюки дуже люблять сюжетні ігри, – обов’язково використовуємо це в навчанні читанню. Наприклад, розповідаємо історію про зоопарк, в який прокрався злий щур і перегриз усі таблички на клітинах з назвами тваринними. Через це зоопарк не зможе відкритися, і ніхто не принесе тваринам пригощання! Разом з малюком приходимо на допомогу, – написані заздалегідь слова (назви тварин) або сполучаємо з двох частин (пу+ма), або дописуємо "з’їдену” букву (пум.?) і так далі. Також можна розповісти історію про мишку – ученицю (краще намалювати її), якій потрібна допомога в якому-небудь завданні по читанню. Мишка звертається до дитини, а вона допомагає їй зрозуміти або зробити будь-яке завдання.. Ваша фантазія – кращий помічник в тренуванні навички читання вашого малюка. 
4. Паралельно з освоєнням читання, пропонуйте малюкові писати букви і короткі слова. Робити це краще пальчиком в манній крупі (дітям дуже подобається). Для цього підійде невелике рознесення або коробка з низькими краями. Насипаємо трохи манки – і пишемо, малюємо скільки завгодно. Трохи потрусили рознесення, – перед нами знову гладка поверхня.
 5. І останнє, – чи треба дошкільникові знати увесь алфавіт по порядку? А чом би і ні? Найшвидший, і коханий дітьми спосіб, як вивчити усі букви по порядку, – проспівувати алфавіт під музику. Якщо у вас немає такої пісеньки, раджу записати музику (мінус) пісні Підмосковні вечори. Під нього чудово співається і російський і український алфавіт, а малюк проситиме співати ще і ще. Не забудьте повісити плакат з великим алфавітом на рівні очей вашого маленького учня, і при співі ви, а потому і сама дитина, показуйте проспівувані букви. Незабаром помітите, як малюк сам стане наспівувати букви, показуючи їх на плакаті. Підтримуйте дитину, помічайте і захоплюйтеся його успіхами, захоплено грайте з ним у вищеперелічені ігри. І ваш малюк неодмінно полюбить таке на перший погляд, не просте заняття, як читання.
 
Основнi вимоги до знань, умінь та навичок учнів  3 класу.

Читання.

Закiнчуючи 3 клас, учнi повиннi вмiти правильно, свiдомо i виразно читати вголос цiлими словами в темпi 65-75 слiв за хвилину, мовчки 90-110 слiв; визначати (за допомогою вчителя) основну думку твору; групувати подiї на головнi i другоряднi; складати план до прочитаного; формулювати запитання i завдання до тексту, пояснення вчителя, однокласникам пiд час опитування; складати розповiдi за опорними словами; практично розрiзняти жанри творiв, тобто знати, що є казкою, оповiданням, вiршем, байкою, переказувати (повно, вибірково, стисло, "своїми словами”) змiст прочитаного. Третьокласники повиннi вмiти розрiзняти такi елементи книжки: титульний лист, змiст, передмова (вступ), прикнижкова анотацiя, пiслямова. Важливо вчити дітей говорити в помiрному темпi, чiтко, вiльно; уважно слухати спiврозмовника.

Українська мова.

Учнi вчаться писати пiд диктовку текст iз 55—65 слiв, розбирати простi слова за будовою та за частинами мови, називати звуки у мовленому словi (голоснi та приголоснi, а серед приголосних твердi i мякi, дзвiнкi й глухi) та букви, якими вони позначаються; визначати головнi i другоряднi члени речення.

Текст для аудіювання має бути об’ємом 180-240 слів і звучати для сприймання учнем 2-2,5 хвилини. Діалог має складатися з 4-5 реплік без етикетної лексики., а усний твір повинен мати об’єм 50-55 слів.

Об’єм письмових робіт:

-        списування тексту – 40-60 слів;

-        диктант – І семестр – 45-50 слів; ІІ семестр – 55 – 60 слів;

-        твір – 8-10 речень;

-        письмовий переказ – до 70 слів.

 

Математика.

Читати, записувати i порiвнювати числа до 1000, виконувати усно позатабличне множення i дiлення в межах 100, письмово — додавання i вiднiмання чисел у межах 1000 та письмово — множення i дiлення на одноцифрове число. Учнi розв’язують текстовi арифметичнi задачi на збiльшення (зменшення) числа в кiлька разiв i складенi задачi; вчаться обчислювати площу i периметр прямокутника.

Третьокласники вчаться планувати майбутню дiяльнiсть, дотримуватись встановленого порядку виконання, доводити правоту своїх думок, порiвнювати предмети за рiзними ознаками, перевiряти результати дiяльностi, контролювати послiдовнiсть виконання роботи та її промiжнi результати.

 

Об’єм письмової роботи на уроці:

Самостійна робота триває 10-13 хв, за урок написано у зошиті з української мови – 45-60 слів, а з математики 2-3 задачі, 16-18 прикладів.

Темп письма – 20-25 знаків за хвилину. Обсяг домашнього завдання – 70 хвилин.
ПОШУК НА САЙТІ

Форма входу
Гость!!! Рада Вашому візиту на сайт.


Група:
Гости
Зараз:10:59

Гостю, я рада Вашому візиту на сайт. Увійдіть під своїм іменем або зареєструйтеся!


КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов Белый каталог сайтов Учительский портал Банк Интернет-портфолио учителей Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів Освітній портал Каталог webplus.info Безкоштовний каталог сайтів Добавить url в каталог ссылок. Добавить url в белый каталог Обучонок. Обучающие программы и исследовательские работы учащихся Каталог україномовних сайтів Этот сайт защищен «Site Guard» htmlka.com — помощь блогеру  Рідна школа Продленка Каталог сайтов [Довідник] для вчителів http://leontyev.at.ua " Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г. Блог <<ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ>> Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.

Методичний портал
«Методичний пор-тал»